شرایط و قوانین استفاده


استفاده از اين سامانه و درخواست سرويس در آن توسط کاربران و مشترکان گرامي ، به منزله آگاهي و قبول کليه مفاد ذکر شده در اين صفحه خواهد بود.

شرايط و قوانين استفاده از "سامانه مديريت درخواست وينا"

1. اين سامانه بر اساس قوانين جاري جمهوري اسلامي ايران است و تنها بر روي دامنه http://my.vina.ir فعاليت خواهد نمود.
2. در اين توافق نامه ، از مالکين و تيم اجرايي اين سامانه با نام "سامانه مديريت درخواست وينا" اسم برده مي شود.
3. هر گونه فروش ، اجاره و انتقال مالکيت به غير سرويس هاي اين سامانه غير قانوني بوده و در صورت اطلاع از اين موضوع ، حق بستن حساب کاربري ، حذف سرويس خريداري شده و فايل هاي مربوط به آن و نيز انجام پيگردهاي قانوني لازم براي "سامانه مديريت درخواست وينا" محفوظ خواهد بود. ضمن اينکه در اين صورت ، "سامانه مديريت درخواست وينا" از هر نوع اتهامي مبرا بوده و هيچ مسئوليتي بابت جبران خسارت به هيچ شخصي را نمي پذيرد.
4. کليه وجوه مربوط به خريد و تمديد سرويس تنها از طريق درگاه پرداخت آنلاين بانک پارسيان و يا ملت و به نام فناوري اطلاعات فراگستر در هنگام خريد و يا تمديد صورت خواهد پذيرفت.
5. " سامانه مديريت درخواست وينا " تنها مسئوليت مطالب و محتواي موجود در وب سايت http://my.vina.ir و ساير صفحات شبکه هاي اجتماعي که در سايت ذکر شده به آنها لينک داده شده است را، بر عهده خواهد داشت .
6. " سامانه مديريت درخواست وينا " هيچ نماينده اي در داخل و خارج از کشور نداشته و کليه خدمات تنها از طريق همين سايت قابل ارائه خواهد بود. در صورتي که به مرور زمان و بر اساس نياز تغييري در اين روال صورت پذيرد ، ليست نمايندگان مجاز در وب سايت درج خواهد گرديد.
7. به منظور بهينه سازي سامانه ، در صفحاتي که نياز است، اطلاعات به وسيله کوکي ها ذخيره مي گردد.

تعهدات " سامانه مديريت درخواست وينا "


1. " سامانه مديريت درخواست وينا " همواره تلاش مي کند سرويس هايي با بهترين کيفيت و امکانات و بدون نواقص احتمالي را به مشترکان ارائه دهد .
2. خدمات پشتيباني در روزهاي شنبه تا پنجشنبه (به استثناء روزهاي تعطيل) و تنها به مشترکاني که داراي سرويس فعال هستند ارائه خواهد شد.
3. خدمات پشتيباني به صورت غير حضوري و از طريق ايميل ، بخش ارتباط با ما در سايت و تماس تلفني ارائه خواهد شد.
4. خدمات پشتيباني به مشترکان بر اساس صف درخواست هاي دريافت شده صورت خواهد پذيرفت و ممکن است دريافت پاسخ از طرف سامانه در برخي اوقات با وقفه هاي زماني صورت پذيرد.
5. خدمات مشاوره اي پيش از خريد از طريق تلفن هاي درج شده در سايت و يا ساير کانال هاي ارتباطي ارائه خواهد شد.
6. اعمال تغييرات (به جز براي رفع ايرادات و نواقص احتمالي سامانه) بر اساس سليقه مشترکان در نرم افزار امکان پذير نبوده و تنها در صورت اعلام نياز تعداد زيادي از مشترکان براي يک امکان جديد يا تغييري در امکانات قبلي و بر اساس صلاحديد تيم توسعه " سامانه مديريت درخواست وينا " اجرا و در سيستم اعمال خواهند گرديد.
7. " سامانه مديريت درخواست وينا " براي انتخاب محل و نوع سرور ميزباني براي طرح هاي ساليانه مختار خواهد بود.
8. " سامانه مديريت درخواست وينا "همواره سعي خواهد نمود تا بهترين خدمات ممکن در حوزه ميزباني طرح هاي مدت دار را به مشترکان محترم خود ارائه نمايد. ليکن در صورت بروز مشکلات ناشي از نواقص احتمالي ديتاسنتر يا زيرساخت اينترنت کشور ، و يا مشکلات پيش بيني نشده پيرامون سرورها که از اختيار خارج باشد ، "سامانه مديريت درخواست وينا" از هر گونه اتهامي مبرا بوده و مشترکان محترم مي بايست تا زمان بازگشت شرايط به حالت عادي و رفع مشکلات ، شکيبا باشند.
9. در پياده سازي اين سامانه ، توجه به حداکثر امنيت مورد نياز صورت پذيرفته و تمهيدات لازم براي افزايش ايمن سازي نرم افزار و سرور اتخاذ گرديده اند. ليکن با توجه به اينکه در حوزه بحث امنيت ، هيچگاه تضمين صد در صد وجود ندارد ، در صورت بروز مشکلات امنيتي و خسارات و اختلال هاي احتمالي ناشي از آن ها ، مسئوليتي بر عهده "سامانه مديريت درخواست وينا" نخواهد بود. لذا به مشترکاني که تمايل به استفاده از سياست ها و استانداردهاي مورد دلخواه خود مي باشند توصيه مي گردد از سرويس نامحدود اين نرم افزار استفاده نمايند تا امکان استقرار بر روي سرور اختصاصي آنها و اعمال تنظيمات امنيتي لازم بر روي سرور بر اساس خواسته ايشان فراهم آيد.
10. در سرويس هاي مدت دار ، تهيه نسخه پشتيبان به صورت 2 بار در هفته توسط "سامانه مديريت درخواست وينا" صورت خواهد پذيرفت ، اما ضمانتي بابت صحت و در دسترس بودن هميشگي آنها از سوي " سامانه مديريت درخواست وينا " ارائه نمي گردد ، هر چند که تيم پشتيباني ما همواره آماده ارائه خدمات به بهترين شکل ممکن به مشترکان محترم خواهند بود. لذا توصيه مي گردد مشترکان محترم در صورت نياز نسبت به تهيه فايل پشتيبان از طريق پنل مديريتي خود در زمان هاي مورد نياز اقدام نمايند.

تعهدات مشترکان

1. مسئوليت کامل اطلاعات ثبت شده در فرم سفارش بر عهده مشترکان محترم بوده و اين اطلاعات ملاک عمل براي مراحل اجرايي ، پشتيباني و مالي قرار خواهند گرفت.
2. مشترکان محترم مي توانند پاسخ سوالات خود در زمينه خدمات و محصولات ارائه شده اين سايت را از طريق بخش تماس با ما بدست آورند. از سوي ديگر ارائه نسخه آزمايشي براي کليه متقاضيان استفاده از اين نرم افزار به صورت رايگان فراهم خواهد بود. لذا پس از ثبت سفارش سرويس هاي غير رايگان ، هيچ گونه عذري از بابت عدم آگاهي از امکانات و نحوه کارکرد سيستم به منظور لغو سفارش و عودت وجه پذيرفته نخواهد گرديد.
3. مشترکان متعهد مي گردند تا از محصولات ارائه شده در زمينه هاي خلاف قوانين کشور استفاده ننمايند. در صورت تشخيص عدم رعايت اين موضوع، ضمن بسته شدن دسترسي مشترکان خاطي به سيستم توسط "سامانه مديريت درخواست وينا" ، موضوع به سرعت به مراجع ذيصلاح قانوني اعلام و پيگردهاي لازم در خصوص آن صورت خواهد پذيرفت.
4. مسئوليت نگهداري و محافظت از اطلاعات ورود به سيستم مديريت درخواست بر عهده مشترکان و افراد تعريف شده در نرم افزار واگذاري شده خواهد بود و "سامانه مديريت درخواست وينا" در اين خصوص مسئوليتي را بر عهده نخواهد داشت.
5. در صورت استفاده کامل فضاي ديسک و پهناي باند ماهيانه توسط مشتري ، سرويس مديريت درخواست از دسترس خارج خواهد گرديد و اين موضوع تنها از طريق ارتقاء پلن ميزباني با پرداخت هزينه جداگانه ، حذف کردن فايل هاي ذخيره شده (در مورد فضاي ديسک) و يا تأمل تا رسيدن به ماه جديد (در مورد پهناي باند ماهيانه) قابل رفع خواهد بود.
6. عدم تمديد به موقع سرويس هاي مدت دار تا پيش از تاريخ انقضاء آنها به منزله عدم تمايل مشتري به استفاده از سيستم مديريت درخواست براي دوره جديد تلقي خواهد گرديد و بر اين اساس حق حذف کليه اطلاعات مرتبط با آن سرويس مشتري به طور کامل براي "سامانه مديريت درخواست وينا" وجود خواهد داشت. در اين صورت امکان بازيابي اطلاعات مشتري پس از حذف از روي سرور يا قابل انجام نخواهد بود و يا در صورت وجود امکان بازيابي ، هزينه انجام اين کار به صورت جداگانه از مشتري دريافت خواهد گرديد.
7. در صورت تمايل مشترکان محترم نسبت به ارتقاء سرويس مدت دار خريداري شده به لايسنس نامحدود ، امکان کسر ما به التفاوت سرويس قبلي از مبلغ سرويس جديد امکان پذير نمي باشد. همچنين در اين خصوص مشتري مي بايد درخواست خود مبني بر حذف سرويس قبلي را به واحد فروش "سامانه مديريت درخواست وينا" ارسال نموده تا پس از انجام امور مربوطه ، امکان ثبت سفارش جديد براي مشتري فراهم آيد.
8. مشترکاني که نسبت به تهيه نسخه آزمايشي سامانه اقدام مي نمايند مي توانند تا پيش از انقضاء سرويس خود ، نسبت به ثبت سفارش ارتقاء به سرويس هاي بالاتر اقدام نمايند. بديهي است در غير اين صورت ، کليه اطلاعات ذخيره شده در سيستم مديريت درخواست از آن پس از روي سرورها حذف گرديده و قابل بازيابي نخواهند بود.
9. مشترکان محترم مي بايد پس از ايجاد صورتحساب ، در اسرع وقت نسبت به پرداخت هزينه مربوط به آن صورتحساب اقدام نمايند. با توجه به اينکه محاسبات لازم جهت تعيين هزينه صورتحساب به تاريخ همان روز انجام مي گردد ، امکان تغيير اين مبلغ پس از گذشت چند روز از تاريخ صدور صورتحساب ممکن نخواهد بود.
10. مشترکاني که نسبت به تهيه لايسنس هاي نامحدود اقدام مي نمايند ، مي توانند بدون نياز به پرداخت هزينه مجدد براي تهيه لايسنس در سالهاي بعد ، از نرم افزار استفاده نمايند. ليکن ذکر اين نکته ضروري است که سرويس پشتيباني شامل پاسخگويي و رفع مشکلات احتمالي و نيز دريافت نسخه هاي جديد و بسته هاي تکميلي نرم افزار پس از 6 ماه اول تنها در صورت تمديد سرويس پشتيباني امکان پذير خواهد بود. عليرغم اينکه تمديد سرويس پشتيباني اختياري است ، اما در صورت تمايل مشتري به استفاده از آن ، روال تمديد مي بايست به صورت مرتب و هر شش ماه صورت پذيرد. لذا در صورتي که مشترکان نسبت به اين تمديد ها اقدام نکرده و پس از يک وقفه زماني تمايل به تمديد پشتيباني داشته باشند ، هزينه دوره هايي که در آنها سرويس پشتيباني تمديد نگرديده است نيز از آنها دريافت خواهد گرديد. (تاريخ تمديد سرويس پشتيباني بر اساس تاريخ خريد سرويس محاسبه خواهد شد).
11. استفاده از مرورگرهاي جديد و به روز شده و ارتباط با سرعت مناسب در شبکه و اينترنت جزو نيازمندي هاي مهم اين نرم افزار به حساب مي آيند و مشترکان محترم شخصاً متعهد به تهيه و ايجاد اين نيازها خواهند بود.
12. اعمال تنظميات دامنه و زير دامنه مشتري جهت اتصال به سيستم مديريت درخواست به صورت پيش فرض بر عهده وي خواهد بود. ليکن در صورت امکان ارائه خدمات پشتيباني در اين حوزه از سوي " سامانه مديريت درخواست وينا " ، مراتب پس از دريافت اطلاعات پنل دامنه يا هاستينگ مشتري براي وي صورت خواهد پذيرفت.

@*

مشارکت در فروش

1. با توجه به استفاده از Cookie ها براي رديابي معرفين در برنامه مشارکت در فروش ، در صورت غير فعال بودن کوکي ها بر روي سيستم فرد مخاطب ، پشتيباني نشدن و يا حذف اطلاعات ذخيره شده کوکي ها در مرورگر دعوت شدگان ، امکان اختصاص هديه مشارکت در فروش به کاربر معرفي کننده وجود نداشته و Helpical مسئوليتي در قبال اين موضوع نخواهد داشت.
2. کليه وجوه مربوط به هديه هاي مشارکت در فروش تنها به حساب شخصي واريز خواهند شد که نام وي در حساب کاربري سايت درج شده باشد. همچنين هماهنگي لازم جهت دريافت شماره حساب (يا شماره کارت) از طريق شماره تلفن همراه مندرج در پروفايل کاربر صورت خواهد پذيرفت.
3. در صورتي که در زمان ارجاع بازديدکننده اي از سوي شما ، کد معرف ديگري بر روي کامپيوتر بازديدکننده از قبل توسط شخص ديگري ايجاد شده باشد ، کد انحصاري شما به عنوان معرف قابل تعريف بر روي سيستم کامپيوتري بازديدکننده نخواهد بود.
4. به خريدهايي که پس از انقضاء مهلت 15 روزه کد معرف صورت پذيرند ، هديه مشارکت در فروش تعلق نخواهد گرفت. لذا پيگيري افرادي که به وب سايت دعوت مي گردند از اهميت زيادي در خصوص دستيابي به هديه مشارکت در فروش برخوردار خواهد بود.
5. هديه مشارکت در فروش تنها به اولين سفارش لايسنس جديدي که در زمان اعتبار کد انحصاري خريداري مي گردد تعلق خواهد گرفت و تمديد و ارتقاء سطح لايسنس و نيز خريدهاي بعدي لايسنس هاي جديد شامل اين برنامه نخواهند بود.

*@

حق مالکيت

1. مالکيت کامل مادي و معنوي اين نرم افزار براي توليد کننده ، شرکت فن آوري اطلاعات فراگستر محفوظ بوده و استفاده کنندگان از اين محصول تنها مشترکان آن به حساب خواهند آمد.
2. هر گونه تلاش براي نفوذ ، ايجاد اختلال ، شکستن و بازگشايي سورس برنامه و سوء استفاده از محصولات ارائه شده در اين وب سايت ، جرم تلقي شده و پيگرد هاي قانوني را در بر خواهد داشت.
3. نام و لوگوي " سامانه مديريت درخواست وينا " به عنوان توليد کننده اين نرم افزار در ذيل صفحات اين محصول و ايميل هاي اطلاع رساني ذکر خواهد گرديد.

ساير موارد

1. تيم اجرايي و مديريت وينا براي بهبود عملکرد سيستم در طي زمان به روز رساني هايي را در سيستم اعمال کرده و نسخه هاي جديدتري را ارائه خواهند نمود. مشترکان مي بايد بر اساس تغييرات اعمال شده ، روال عملياتي خود در سامانه را تنظيم و از اين موارد تبعيت نمايند.
2. " سامانه مديريت درخواست وينا " مي تواند پس از اتمام خريد از سوي مشترکان ، در صورت وجود هر گونه مشکل در ارائه خدمات و يا ثبت سفارشات ، از ارائه محصول خريداري شده خودداري نمايد. بديهي است در اين صورت ، وجوه واريزي طي هماهنگي با مشترکان محترم به حساب آنها عودت داده خواهد شد.
3. حق تغيير در هزينه خدمات و محصولات براي " سامانه مديريت درخواست وينا " بدون اطلاع رساني قبلي همواره محفوظ خواهد بود. همچنين " سامانه مديريت درخواست وينا " مي تواند در هر زمان نسبت به اعمال تغييرات در سرويس هاي محصول اقدام نمايد. ليکن اين تغييرات تعهدات " سامانه مديريت درخواست وينا " نسبت به خريدهاي مشترکان قبلي را از بين نخواهد برد.
4. حق تمديد يا عدم تمديد سرويس پشتيباني در مورد هر يک از خريداران نسخه هاي نامحدود براي " سامانه مديريت درخواست وينا " محفوظ مي باشد.
5. مفاد اين توافقنامه بدون اطلاع قبلي و در هر زمان قابل تغيير بوده و مطالعه آن براي کليه مشترکان و کاربران الزامي خواهد بود.