استفاده از این سامانه و درخواست سرویس در آن توسط کاربران و مشترکان گرامی ، به منزله آگاهی و قبول کلیه مفاد ذکر شده در این صفحه خواهد بود.

شرایط و قوانین استفاده از "سامانه مدیریت درخواست وینا"

1. این سامانه بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است و تنها بر روی دامنه http://my.vina.ir فعالیت خواهد نمود.
2. در این توافق نامه ، از مالکین و تیم اجرایی این سامانه با نام "سامانه مدیریت درخواست وینا" اسم برده می شود.
3. هر گونه فروش ، اجاره و انتقال مالکیت به غیر سرویس های این سامانه غیر قانونی بوده و در صورت اطلاع از این موضوع ، حق بستن حساب کاربری ، حذف سرویس خریداری شده و فایل های مربوط به آن و نیز انجام پیگردهای قانونی لازم برای "سامانه مدیریت درخواست وینا" محفوظ خواهد بود. ضمن اینکه در این صورت ، "سامانه مدیریت درخواست وینا" از هر نوع اتهامی مبرا بوده و هیچ مسئولیتی بابت جبران خسارت به هیچ شخصی را نمی پذیرد.
4. کلیه وجوه مربوط به خرید و تمدید سرویس تنها از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان و یا ملت و به نام فناوری اطلاعات فراگستر در هنگام خرید و یا تمدید صورت خواهد پذیرفت.
5. " سامانه مدیریت درخواست وینا " تنها مسئولیت مطالب و محتوای موجود در وب سایت http://my.vina.ir و سایر صفحات شبکه های اجتماعی که در سایت ذکر شده به آنها لینک داده شده است را، بر عهده خواهد داشت .
6. " سامانه مدیریت درخواست وینا " هیچ نماینده ای در داخل و خارج از کشور نداشته و کلیه خدمات تنها از طریق همین سایت قابل ارائه خواهد بود. در صورتی که به مرور زمان و بر اساس نیاز تغییری در این روال صورت پذیرد ، لیست نمایندگان مجاز در وب سایت درج خواهد گردید.
7. به منظور بهینه سازی سامانه ، در صفحاتی که نیاز است، اطلاعات به وسیله کوکی ها ذخیره می گردد.

تعهدات " سامانه مدیریت درخواست وینا "


1. " سامانه مدیریت درخواست وینا " همواره تلاش می کند سرویس هایی با بهترین کیفیت و امکانات و بدون نواقص احتمالی را به مشترکان ارائه دهد .
2. خدمات پشتیبانی در روزهای شنبه تا پنجشنبه (به استثناء روزهای تعطیل) و تنها به مشترکانی که دارای سرویس فعال هستند ارائه خواهد شد.
3. خدمات پشتیبانی به صورت غیر حضوری و از طریق ایمیل ، بخش ارتباط با ما در سایت و تماس تلفنی ارائه خواهد شد.
4. خدمات پشتیبانی به مشترکان بر اساس صف درخواست های دریافت شده صورت خواهد پذیرفت و ممکن است دریافت پاسخ از طرف سامانه در برخی اوقات با وقفه های زمانی صورت پذیرد.
5. خدمات مشاوره ای پیش از خرید از طریق تلفن های درج شده در سایت و یا سایر کانال های ارتباطی ارائه خواهد شد.
6. اعمال تغییرات (به جز برای رفع ایرادات و نواقص احتمالی سامانه) بر اساس سلیقه مشترکان در نرم افزار امکان پذیر نبوده و تنها در صورت اعلام نیاز تعداد زیادی از مشترکان برای یک امکان جدید یا تغییری در امکانات قبلی و بر اساس صلاحدید تیم توسعه " سامانه مدیریت درخواست وینا " اجرا و در سیستم اعمال خواهند گردید.
7. " سامانه مدیریت درخواست وینا " برای انتخاب محل و نوع سرور میزبانی برای طرح های سالیانه مختار خواهد بود.
8. " سامانه مدیریت درخواست وینا "همواره سعی خواهد نمود تا بهترین خدمات ممکن در حوزه میزبانی طرح های مدت دار را به مشترکان محترم خود ارائه نماید. لیکن در صورت بروز مشکلات ناشی از نواقص احتمالی دیتاسنتر یا زیرساخت اینترنت کشور ، و یا مشکلات پیش بینی نشده پیرامون سرورها که از اختیار خارج باشد ، "سامانه مدیریت درخواست وینا" از هر گونه اتهامی مبرا بوده و مشترکان محترم می بایست تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی و رفع مشکلات ، شکیبا باشند.
9. در پیاده سازی این سامانه ، توجه به حداکثر امنیت مورد نیاز صورت پذیرفته و تمهیدات لازم برای افزایش ایمن سازی نرم افزار و سرور اتخاذ گردیده اند. لیکن با توجه به اینکه در حوزه بحث امنیت ، هیچگاه تضمین صد در صد وجود ندارد ، در صورت بروز مشکلات امنیتی و خسارات و اختلال های احتمالی ناشی از آن ها ، مسئولیتی بر عهده "سامانه مدیریت درخواست وینا" نخواهد بود. لذا به مشترکانی که تمایل به استفاده از سیاست ها و استانداردهای مورد دلخواه خود می باشند توصیه می گردد از سرویس نامحدود این نرم افزار استفاده نمایند تا امکان استقرار بر روی سرور اختصاصی آنها و اعمال تنظیمات امنیتی لازم بر روی سرور بر اساس خواسته ایشان فراهم آید.
10. در سرویس های مدت دار ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت 2 بار در هفته توسط "سامانه مدیریت درخواست وینا" صورت خواهد پذیرفت ، اما ضمانتی بابت صحت و در دسترس بودن همیشگی آنها از سوی " سامانه مدیریت درخواست وینا " ارائه نمی گردد ، هر چند که تیم پشتیبانی ما همواره آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشترکان محترم خواهند بود. لذا توصیه می گردد مشترکان محترم در صورت نیاز نسبت به تهیه فایل پشتیبان از طریق پنل مدیریتی خود در زمان های مورد نیاز اقدام نمایند.

تعهدات مشترکان

1. مسئولیت کامل اطلاعات ثبت شده در فرم سفارش بر عهده مشترکان محترم بوده و این اطلاعات ملاک عمل برای مراحل اجرایی ، پشتیبانی و مالی قرار خواهند گرفت.
2. مشترکان محترم می توانند پاسخ سوالات خود در زمینه خدمات و محصولات ارائه شده این سایت را از طریق بخش تماس با ما بدست آورند. از سوی دیگر ارائه نسخه آزمایشی برای کلیه متقاضیان استفاده از این نرم افزار به صورت رایگان فراهم خواهد بود. لذا پس از ثبت سفارش سرویس های غیر رایگان ، هیچ گونه عذری از بابت عدم آگاهی از امکانات و نحوه کارکرد سیستم به منظور لغو سفارش و عودت وجه پذیرفته نخواهد گردید.
3. مشترکان متعهد می گردند تا از محصولات ارائه شده در زمینه های خلاف قوانین کشور استفاده ننمایند. در صورت تشخیص عدم رعایت این موضوع، ضمن بسته شدن دسترسی مشترکان خاطی به سیستم توسط "سامانه مدیریت درخواست وینا" ، موضوع به سرعت به مراجع ذیصلاح قانونی اعلام و پیگردهای لازم در خصوص آن صورت خواهد پذیرفت.
4. مسئولیت نگهداری و محافظت از اطلاعات ورود به سیستم مدیریت درخواست بر عهده مشترکان و افراد تعریف شده در نرم افزار واگذاری شده خواهد بود و "سامانه مدیریت درخواست وینا" در این خصوص مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.
5. در صورت استفاده کامل فضای دیسک و پهنای باند ماهیانه توسط مشتری ، سرویس مدیریت درخواست از دسترس خارج خواهد گردید و این موضوع تنها از طریق ارتقاء پلن میزبانی با پرداخت هزینه جداگانه ، حذف کردن فایل های ذخیره شده (در مورد فضای دیسک) و یا تأمل تا رسیدن به ماه جدید (در مورد پهنای باند ماهیانه) قابل رفع خواهد بود.
6. عدم تمدید به موقع سرویس های مدت دار تا پیش از تاریخ انقضاء آنها به منزله عدم تمایل مشتری به استفاده از سیستم مدیریت درخواست برای دوره جدید تلقی خواهد گردید و بر این اساس حق حذف کلیه اطلاعات مرتبط با آن سرویس مشتری به طور کامل برای "سامانه مدیریت درخواست وینا" وجود خواهد داشت. در این صورت امکان بازیابی اطلاعات مشتری پس از حذف از روی سرور یا قابل انجام نخواهد بود و یا در صورت وجود امکان بازیابی ، هزینه انجام این کار به صورت جداگانه از مشتری دریافت خواهد گردید.
7. در صورت تمایل مشترکان محترم نسبت به ارتقاء سرویس مدت دار خریداری شده به لایسنس نامحدود ، امکان کسر ما به التفاوت سرویس قبلی از مبلغ سرویس جدید امکان پذیر نمی باشد. همچنین در این خصوص مشتری می باید درخواست خود مبنی بر حذف سرویس قبلی را به واحد فروش "سامانه مدیریت درخواست وینا" ارسال نموده تا پس از انجام امور مربوطه ، امکان ثبت سفارش جدید برای مشتری فراهم آید.
8. مشترکانی که نسبت به تهیه نسخه آزمایشی سامانه اقدام می نمایند می توانند تا پیش از انقضاء سرویس خود ، نسبت به ثبت سفارش ارتقاء به سرویس های بالاتر اقدام نمایند. بدیهی است در غیر این صورت ، کلیه اطلاعات ذخیره شده در سیستم مدیریت درخواست از آن پس از روی سرورها حذف گردیده و قابل بازیابی نخواهند بود.
9. مشترکان محترم می باید پس از ایجاد صورتحساب ، در اسرع وقت نسبت به پرداخت هزینه مربوط به آن صورتحساب اقدام نمایند. با توجه به اینکه محاسبات لازم جهت تعیین هزینه صورتحساب به تاریخ همان روز انجام می گردد ، امکان تغییر این مبلغ پس از گذشت چند روز از تاریخ صدور صورتحساب ممکن نخواهد بود.
10. مشترکانی که نسبت به تهیه لایسنس های نامحدود اقدام می نمایند ، می توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد برای تهیه لایسنس در سالهای بعد ، از نرم افزار استفاده نمایند. لیکن ذکر این نکته ضروری است که سرویس پشتیبانی شامل پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی و نیز دریافت نسخه های جدید و بسته های تکمیلی نرم افزار پس از 6 ماه اول تنها در صورت تمدید سرویس پشتیبانی امکان پذیر خواهد بود. علیرغم اینکه تمدید سرویس پشتیبانی اختیاری است ، اما در صورت تمایل مشتری به استفاده از آن ، روال تمدید می بایست به صورت مرتب و هر شش ماه صورت پذیرد. لذا در صورتی که مشترکان نسبت به این تمدید ها اقدام نکرده و پس از یک وقفه زمانی تمایل به تمدید پشتیبانی داشته باشند ، هزینه دوره هایی که در آنها سرویس پشتیبانی تمدید نگردیده است نیز از آنها دریافت خواهد گردید. (تاریخ تمدید سرویس پشتیبانی بر اساس تاریخ خرید سرویس محاسبه خواهد شد).
11. استفاده از مرورگرهای جدید و به روز شده و ارتباط با سرعت مناسب در شبکه و اینترنت جزو نیازمندی های مهم این نرم افزار به حساب می آیند و مشترکان محترم شخصاً متعهد به تهیه و ایجاد این نیازها خواهند بود.
12. اعمال تنظمیات دامنه و زیر دامنه مشتری جهت اتصال به سیستم مدیریت درخواست به صورت پیش فرض بر عهده وی خواهد بود. لیکن در صورت امکان ارائه خدمات پشتیبانی در این حوزه از سوی " سامانه مدیریت درخواست وینا " ، مراتب پس از دریافت اطلاعات پنل دامنه یا هاستینگ مشتری برای وی صورت خواهد پذیرفت.

حق مالکیت

1. مالکیت کامل مادی و معنوی این نرم افزار برای تولید کننده ، شرکت فن آوری اطلاعات فراگستر محفوظ بوده و استفاده کنندگان از این محصول تنها مشترکان آن به حساب خواهند آمد.
2. هر گونه تلاش برای نفوذ ، ایجاد اختلال ، شکستن و بازگشایی سورس برنامه و سوء استفاده از محصولات ارائه شده در این وب سایت ، جرم تلقی شده و پیگرد های قانونی را در بر خواهد داشت.
3. نام و لوگوی " سامانه مدیریت درخواست وینا " به عنوان تولید کننده این نرم افزار در ذیل صفحات این محصول و ایمیل های اطلاع رسانی ذکر خواهد گردید.

سایر موارد

1. تیم اجرایی و مدیریت وینا برای بهبود عملکرد سیستم در طی زمان به روز رسانی هایی را در سیستم اعمال کرده و نسخه های جدیدتری را ارائه خواهند نمود. مشترکان می باید بر اساس تغییرات اعمال شده ، روال عملیاتی خود در سامانه را تنظیم و از این موارد تبعیت نمایند.
2. " سامانه مدیریت درخواست وینا " می تواند پس از اتمام خرید از سوی مشترکان ، در صورت وجود هر گونه مشکل در ارائه خدمات و یا ثبت سفارشات ، از ارائه محصول خریداری شده خودداری نماید. بدیهی است در این صورت ، وجوه واریزی طی هماهنگی با مشترکان محترم به حساب آنها عودت داده خواهد شد.
3. حق تغییر در هزینه خدمات و محصولات برای " سامانه مدیریت درخواست وینا " بدون اطلاع رسانی قبلی همواره محفوظ خواهد بود. همچنین " سامانه مدیریت درخواست وینا " می تواند در هر زمان نسبت به اعمال تغییرات در سرویس های محصول اقدام نماید. لیکن این تغییرات تعهدات " سامانه مدیریت درخواست وینا " نسبت به خریدهای مشترکان قبلی را از بین نخواهد برد.
4. حق تمدید یا عدم تمدید سرویس پشتیبانی در مورد هر یک از خریداران نسخه های نامحدود برای " سامانه مدیریت درخواست وینا " محفوظ می باشد.
5. مفاد این توافقنامه بدون اطلاع قبلی و در هر زمان قابل تغییر بوده و مطالعه آن برای کلیه مشترکان و کاربران الزامی خواهد بود.